IMPREZA CIRCUIT SPEC.サーキット仕様インプレッサ

In order to become the fastest among IMPREZA in a circuit, this car was developed. Now, Lap time is 0'58''422 in TSUKUBA CIRCUIT. The original gearbox(5 speed cross) is used in order to conquer the trouble of the drive system called weak point of IMPREZA. From now on, it will be under test towards commercial production.

サーキットにおいてインプレッサ最速を目指し開発を行ってきた車輌である。現在、筑波サーキットのラップタイム0'58''422を記録している。インプレッサの弱点ともいわれる駆動系のトラブルを克服するために、オリジナルの5速ドグミッションを使用している。今後、市販化に向けてテスト中である。

 
IMPREZA HIGH SPEED RUNNING SPEC.最高速仕様インプレッサ

This IMPREZA was modified in order to participate in high speed challenge in New Zealand of a magazine plan. The engine block is using EJ25. JUN CUSTOM KIT is used inside of engine, and a turbine is T78-33D and maximum output 580PS. Although it was attacked in bad weather, brilliant 309.1 km/h was recorded. 雑誌企画のニュージーランド最高速チャレンジに参加するためにモデファイされたインプレッサで、エンジンはEJ25をベースにしたJUN CUSTOM KITを使用しタービンはT78 33Dで580馬力を発生する。悪天候の中でアタックとなったが見事309.1km/hを記録した。